Sunday, May 15, 2011

aku keliru..

assalamualaikum

~dugaan hamba~
ya Allah, bukan ku pinta semua ini terjadi?
mengapa di saat aku cuba setiakan yg satu, aku diuji dgn yg lain..
ya Allah, aku ta mampu..mmg aku bukn lh hakim yg terbaik dlm menentukan apa yg terbaik bg diriku..
mengapa Engkau taburkan rasa suka di hatinya padaku, sdgkan Engkau tahu apa yg terbuku di hati hambaMu
ya Allah..permudahkan penyelesaian ini.. ku serahakan hal jodoh yg terbaik kpdMu..
sudah ku nyatakan pdanya aku blom b'sedia utk b'kasih syg.. ya Allah seandainya Dialah jodohku, maka Engkau lenyapakan lh perasaanku pada lelaki yg lain.. sekiranya ia tidak, maka Engkau jagalah hatinya pada yg lain..
ameen :'( Engkau lebih mengetahui yg terbaik utk hambaMu, bantulah aku ya Allah..aku bermohon :) aku tidak kuat mengharunginya sendirian..
adakalanya hati tidak dpt menerima dia kerna dia jauh lebih tua driku -_-
ada benarnya jika owg mencintai kita itu lebih bagus drpda owg yg kita cintai :)
selamat malam, maafkn daku seandainya aku tidak mampu menyenangkan hatimu H



No comments:

Post a Comment

back to me~