Thursday, May 26, 2011

Do i really care?

assalamualaikum..
ops! tbe2 rmai lak twu yg ak de blog, wow! bukn hot..tp mluw kot owg bca wakaka ngek :P

sje na post pe yg ak rsa and pelik..uhuu
nie ak na gtw at someone, Tlg lh jgn hipokrit mcm kau anggap aku sbg [kwn baik], ta perlu na try mek atie..
yelh nme jek kwn tp kau? err hampeh ta ley tlg ak mse susah, isshhh senget pnya kwn! arghh~ 
sbor jelh de kwn yg ta boley na hrgai kwn..oke bab2 kau na hrgai aku or tak..tu kau pye psal,
 tp yg benggang tuh, kau da jnji gn aku tp kau still ta dpt tunaikan jnji..ta pe lh, aku ta cun mcm kau
oke, mybe aku ta sesuai kot jdi kwn kau even da b'belas thun da :P loser!
na kata myesal de kwn mcm kau, tak jugk..sbb aku bukn seorang yg suka ckp "weyh ak nyesal r de kwn cen uh" so, pe2 jelh kau da uat, aku mfkn..tp tlg lh ta payh b'lgak syg mkwe or pakwe lbih dri kau syg kwn.. last2 kau crik kwn jugk..em so, hargailh kwn yg de dekt kau, t dia da innalillah..nanges pn tada gune maa~
daa..~ slmt mlm lupakan sja kebaikan aku, ingatlh sllu kejahatan aku..
btw: kau tetap kwn yg aku syg dari kecik smp besaq :))

No comments:

Post a Comment

back to me~